بهترین دمنوش برای رفع افسردگی

مقالاتبهترین دمنوش برای رفع افسردگی

دمنوش آرامبخش ترکیبی از هفت گیاه متفاوت است که تأثیر بسیار بسزایی در تسکین اعصاب دارد. گل‌گاوزبان, بهارنارنج, لیمو, اسطوخودوس, نعنا فلفلی, به‌ لیمو و گل محمدی ترکیبات موجود در این دمنوش می‌باشند.
افسردگی یک وضعیت سلامت روان رایج است که می تواند بر احساس، تفکر و عمل شما تأثیر منفی بگذارد و اغلب باعث از دست دادن علاقه عمومی به جهان اطراف و احساس غم و اندوه مداوم می شود.
در اشکال خفیف، دمنوش آرامبخش ممکن است خلق و خوی شما را بهبود بخشد و با افسردگی مبارزه کند. قرن هاست که مردم چای گیاهی و دمنوش آرامبخش را به دلیل فواید طبیعی و طعم مطبوع آن می نوشند.
مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد نوشیدن دمنوش می تواند در درمان افسردگی مفید باشد.
یک متاآنالیز در سال 2015 از مطالعه و گزارشات تحقیقی نشان داد که بین مصرف دمنوش و کاهش خطر افسردگی ارتباط وجود دارد.
برخی از مزایای نوشیدن دمنوش آرامبخش شامل موارد زیرمی باشد:
استرس و اضطراب را کاهش داد
کاهش علائم بی خوابی
خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی
بهبود خلق و خوی و کمک به آرامش

دمنوش آرامبخش

 

نوشیدن این دمنوش ها ممکن است به علائم خفیف افسردگی کمک کند؛ اما مهم است که بدانید افسردگی یک بیماری جدی سلامت روان است، اگر افسردگی در زندگی روزمره شما تداخل دارد، با پزشک خود صحبت کنید.
( یادت باشه چای و دمنوش ها جایگزین خدمات اورژانسی نیستند )
پیدا کردن ترکیب گیاهی مناسب ممکن است کمی طول بکشد، اما به یاد داشته باشید که همه چیز به این بستگی دارد که کدام گیاه را برای دم کردن انتخاب می کنید؛ قبل از افزودن این دمنوش ها یا سایر درمان های مکمل به روتین خود، حتماً با یک پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.


لیستی از بهترین چای و دمنوش ها

بهترین گزینه برای کاهش اضطراب: چای بابونه
بهترین برای رفع خستگی : چای سیاه
بهترین برای بهبود خلق و خوی: چای بادرنجبویه
بهترین برای سلامتی: چای زعفران
بهترین برای آرامش و راحتی: دمنوش آرامبخش

 

بهترین دمنوش برای رفع افسردگی


انتخاب بهترین دمنوش جهت آرامش و رفع افسردگی

بهترین برای کاهش اضطراب و کم شدن افسردگی دمنوش آرامبخش است؛ این دمنوش معمولاً به عنوان یک داروی گیاهی برای اضطراب و بی خوابی ناشی از اضطراب استفاده می شود. این دمنوش به خاطر رایحه آرامش بخش خود معروف است و آن را به یکی از محبوب ترین دمنوش های موجود در بازار تبدیل می کند.
یک مطالعه در سال 2016 که از بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر انجام شد، کاهش علائم متوسط تا شدید را به واسطه مصرف این دمنوش نشان داد؛ مطالعات بیشتری مورد نیاز است، با این حال تحقیقات اولیه نشان ازارتباط بین دمنوش آرامبخش و کاهش استرس دارد.


بهترین برای مشکلات خواب

گل گاو زبان بکار رفته شده در دمنوش آرامبخش برای درمان بی خوابی و بسیاری از بیماری‌های دیگراستفاده می‌شود؛ همچنین برای درمان افسردگی،اضطراب،مشکلات خواب و اختلال عاطفی فصلی بسیار پر کاربرد است.

 

بهترین دمنوش برای رفع افسردگی


بهترین برای بهبود خلق و خوی

اگر فنجان قهوه صبحگاهی شما را مضطرب می کند، به فکر تغییر و جایگزین کردن آن با دمنوش آرامبخش باشید؛ چای سبز سرشار از کافئین واسید آمینه ای که ممکن است اضطراب را کاهش دهد.
یک مطالعه در سال 2009 با شرکت کنندگان 70 ساله و بالاتر نشان داد که با افزایش مصرف دمنوش شیوع کمتری از علائم افسردگی وجود دارد و باعث افزایش دوپامین و سروتونین می شود که با کاهش علائم افسردگی مرتبط است.
بهترین دمنوش برای آرامش بخشیدن
دمنوش آرامبخش ترکیبی از هفت گیاه متفاوت می باشد که تأثیر بسیار زیادی در تسکین اعصاب دارد؛ به این معنی که می تواند به بدن شما در مدیریت استرس کمک کند.
این دمنوش به دلیل خواص دارویی خود شناخته شده است و برای محافظت از سلامت مردم استفاده می شود.

بهترین دمنوش برای رفع افسردگی

 

مزایای برخی از گیاهان دمنوش آرامبخش

به لیمو
کاهش تورم و التهاب در بدن ،حفاظت از ماهیچه‌ها ،تقویت سیستم ایمنی بدن آرامش بخش معده کمک به هضم غذا کاهش اضطراب، کاهش وزن
گل محمدی
گل محمدی دارای طبع گرم است .از جمله خواص این دمنوش درمان یبوست درمان آکنه و جوش صورت درمان سیاهی دور چشم ،جوان سازی پوست صورت لاغری و کاهش وزن ،دارای مقادیر بالایی ویتامین c که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. درمان رماتیسم و آرتروز ضد التهاب تسکین دهنده اعصاب
بهار نارنج
بهار نارنج طبیعت گرم و سرد دارد.از جمله خواص این دمنوش آرام بخش، ضد هیجانات دستگاه عصبی ،کاهش دهنده سردردهای میگرنی ،تقویت کننده معده ،ضد سرفه ،کاهش اضطراب
این دمنوش عطر و طعم ملایمی دارد و اگر نگران دفع آهن بعد از نوشیدن چای هستید باید بگم که دمنوش آرامش نه تنها باعث دفع آهن نمیشود بلکه به خاطر وجود به و لیمو باعث جذب آهن می شود و کمک به درمان یبوست و دردمعده میکند.پس به راحتی می تونید دمنوش آرامبخش پر از خاصیت و خوشمزه و خوش عطر را جایگزین چای کنید.
شما همراهان گرامی عطارد سبز جهت مشاوره و راهنمایی محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ همچنین بسیاری از محصولات ما از جمله چای سیاه و چای زعفران را می توانید در صفحه اینستاگرام ما به آدرس عطارد سبز دنبال کنید.

فرستادن پیام ...
تماس با کارشناسان فروش از طریق واتساپ
با سلام، به پشتیبانی شرکت عطارد سبز خوش آمدید، در حال حاضر با کارشناسان ما در ارتباط هستید ... در صورت تمایل پیام بفرستید.